ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA!

poniedziałek, 6 listopada 2017


Hejka kochani!
Dziś przedstawię Wam moich ulubieńców października. Listopad już się zaczął, lecz to nie zmienia faktu, że podsumowanie października pójdzie w niepamięć. Lecz zrobię to w inny sposób niż zawsze. Więc .. przedstawię Wam moich faworytów dziesiatego miesiąca w roku i krótko opiszę. Szybko, na temat i przejrzyściej, czyli tak jak najbardziej lubicie ;)

1. KSIĄŻKA "KUCHNIA WEGETARIAŃSKA"!

Ostatnio zaczęłam ograniczać mięso w moich posiłkach i ta książka jest bardzo w tym pomocna. Mnóstwo świetnych i smacznych przepisów.


2. BIŻUTERIA PANDORA!

Moja ulubiona biżuteria. Klasyczna, a zawieszki dodają niesamowitego uroku. Dodatkowo każda zawieszka ma dla mnie jakieś symboliczne znaczenie. To jest w tym piękne!



3. LEGINSY GUEENS GANG - OLIMP SPORT!

Kupiłam je na targach FITLIFE EXPO 2017, na stoisku olimpu. Są świetne! Wzór i kolor pasują do siebie idealnie. Jedyny minus, że lekko prześwitują.


4. PODKŁAD GOLDEN ROSE!

Szukając podkładu, Pani na stoisku poleciła mi właśnie ten. Oczywiście okazał się strzałem w dziesiątkę.


5. KOZAKI ZA KOLANO!

Długo zastanawiałam się nad ich zakupem. Lecz ostatecznie je kupiłam i jestem bardzo zadowolona.



poczta: beauty_fit@onet.pl
instagram: INSTAGRAM
stronka na fb: Beauty&fit

8 komentarzy:

  1. fajne rzeczy

    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi ulubieńcy :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego Twojego ulubieńca, ale chętnie zapoznam się z tym podkładem

    OdpowiedzUsuń
  4. Od tamtego roku zbieram się żeby kupić kozaki za kolano bo bardzo mi się podobają jednak słyszę że będę w nich źle wyglądać bo jestem niska:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Legginsy wyglądają super! Muszę to przemyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogóle zastanawiam się nad przejściem na wegetarianizm :) a legginsy super... Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

#zapraszam do komentowania mojej pracy!
#jeśli blog się podoba daj OBS <3
#przyjmuję krytykę ale tylko tą uzasadnioną, hejty będą usuwane ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia