ODCIENIE BRĄZU - SESJA!

środa, 9 sierpnia 2017


Dziś wyjątkowo nie będę się rozpisywać. Po prostu zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, z krótkiej i bardzo spontanicznej sesji. Jak sam tytuł mówi, dostrzec można kilka odcieni brązu, w którym jestem zakochana tego lata, pomimo, że to kolor bardziej jesienny u mnie króluje latem.


Jeszcze za nim ostatecznie przejdziecie do oglądania zdjęć, zapraszam na stronkę na fb ;)
Zostawcie po sobie like!
STRONKA NA FB ZAPRASZAM!



BUTY/VANSY
SPODNIE/SECONDHAND
SWETER/H&M
TOREBKA/SECONDHAND


poczta: beauty_fit@onet.pl
instagram: INSTAGRAM
stronka na fb: Beauty&fit


3 komentarze:

  1. Piękna torebka i cała stylizacja. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy ootd. Szczególnie spodobały mi się spodnie - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

#zapraszam do komentowania mojej pracy!
#jeśli blog się podoba daj OBS <3
#przyjmuję krytykę ale tylko tą uzasadnioną, hejty będą usuwane ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia