WYBIŁO 300! #DZIĘKUJĘ!

czwartek, 27 lipca 2017



Witajcie kochani!
Dzisiaj piszę posta dość nie typowego, gdyż piszę dziś do Was bym Wam podziękować!
Za co? A otóż za to, że na mojej stronce wybiło ponad 300 like! Jestem mega zadowolona bo w planach miałam (jeszcze 2 dni temu) pisać podziękowania za 200 like a tu już dziś 300. Jestem w szoku, motywujecie niesamowicie do działania!
Stronka oczywiście z na dnia na dzień rozwija się w bardzo szybkim tempie. Codziennie dostarczam Wam zdjęcia, motywacyjne słówko oraz zaczynam wrzucać filmiki z różnorodnymi ćwiczeniami.
Wasza aktywność na stonce z dnia na dzień jest większa, co również bardzo cieszy!
A więc kto czyta posta, a o stronce słyszy pierwszy raz zachęcam do zaglądnięcia na fb i kliknięcia LIKE.
To widzimy się na FB!


Dodatkowo wklejam kolejne zdjęcie mojej metamorfozy, które ma Was zachęcić do wyczekiwania nowego postu o mojej przemianie, oraz mam nadzieję, że zmotywuję Was by ruszyć się z kanapy!


poczta: ewelinafolek@gmail.com
instagram: INSTAGRAM
stronka na fb: Beauty&fit
snapchat: efolek_blog

15 komentarzy:

  1. Cóż moja kondycja fizyczna właściwie to jest tak słaba jak kawa z jednej łyżeczki. Przydałaby się jakaś motywacja, ale wydaje mi się, że każda jest zbyt słaba jak dla mnie, zawsze znajdę tysiąc wymówek, żeby tylko nie zacząć ćwiczyć, czy coś. Kiedyś było mi łatwiej jeśli chodzi o ćwiczenia, ponieważ biegałam w szkolnej drużynie. No ale cóż teraz jest teraz, kiedyś to było kiedyś.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rozrostu do i oczywiście życzę szybkiego dobicia do 500! Metamorfoza - szok. Czekam na większą dawkę motywacji, a może zrobię cos więcej prócz jazdy na rolkach.
    Pozdrawiam// ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow. Jesten pod wrażeniem metamorfozy. Gratuluję i zazdroszczę. Ja jestem za miękka na podjęcie się czego kolwiek. Próbowałam wieke razy ehh. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Wow, prawdziwa przemiana, gratuluję takiej metamorfozy, buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem metamorfozy. Ja wciąż walczę o wymarzoną sylwetkę, a Ty chyba już osiągnęłaś swój cel <3 Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje przemiany! Cieszy oko :) No i co najważniejsze, jestem zdania, że formę się robi na lata, a nie na lato! Trzymam kciuki za dalsze postępy!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka metamorfoza, jestem pod wrażeniem ;) gratulacje ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey, widze ze moj poprzedni komentarz nie wszedl. Napisze jeszcze raz ,ze jestem pod wrazeniem Twojej przemiany i zapalu. Gratuluje sukcesow :) Sama kiedys mialam mega wkreta na fitness ale jak pisalam to bylo przed urodzeniem syna, jakies 20 kg temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale zmiana! Gratuluję :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję lików i jestem pod wrażeniem metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wielkim wrażeniem! :) Gratuluje :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

#zapraszam do komentowania mojej pracy!
#jeśli blog się podoba daj OBS <3
#przyjmuję krytykę ale tylko tą uzasadnioną, hejty będą usuwane ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia