RECENZJA PRODUKTÓW OD COSNATURE - WSPÓŁPRACA!

sobota, 29 lipca 2017




Witajcie, po raz kolejny przychodzę do Was z recenzją produktów, które otrzymałam w ramach współpracy. Tym razem firma, z którą podjęłam współpracę to cosnature. Do testowania wybrałam sobie krem na noc z granatem oraz piankę do oczyszczania twarzy. Jak zawsze moja recenzja składać się będzie z opisu produktu według producenta, a później mojej opinii. Ciekawią Was jak u mnie sprawdziły się naturalne kosmetyki? Zapraszam do czytania dalej. 


COSNATURE
Niemiecka firma produkująca naturalne kosmetyki. Kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Wyróżniają się niesamowitą jakością potwierdzoną wieloma testami.  Wiele z produktów otrzymało w testach Fundacji Warentest i Öko-Test, znaki "bardzo dobre" i "dobre". Wszystkie produkty są odpowiednie dla Wegan, posiadają ekologiczny certyfikat Natrue. Dodatkowym plusem tej lini kosmetyków jest fakt, że nie był one testowane na zwierzętach. 

Największe zalety tej linii to :
- doskonała cena w stosunku do świetnej jakości,
-  posiadane certyfikaty  gwarantujące czystość składów - Natrue  i Vegan,
- niesamowite owocowe zapachy,
- doskonałe działanie potwierdzone testami  Fundacji Warentest i Öko-Test
- nie są testowane na zwierzętach. 


KREM NA NOC Z GRANATEM


OPIS PRODUKTU
Naturalny krem na noc o zapachu granatu. Odżywia i regeneruje. Wygładza i zmniejsza drobne zmarszczki. Przystosowany do wszystkich rodzaju skóry. Produkt przebadany dermatologicznie wolny od syntetycznych substancji zapachowych, barwników i konserwantów.

PLUSY PRODUKTU

- naturalny zapach
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny

Składniki, które sprawiają, że krem ten ma takie właściwości to:
olej z nasion granatu, olej babassu, masło shea. Każdy z tych składników ma swoje nie zwykłe zastosowanie, które sprawia, że krem ten jest odżywczy, naprawczy i regenerujący. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę, że są to tylko naturalne składniki.

MOJA OPINIA
Ogólnie szukałam kremu na noc, gdyż nie miałam żadnego a moja twarz po całym dniu noszenia makijażu nie była w najlepszej kondycji. Widać było zmęczenie oraz utratę nawilżenia i elastyczności. Każdy krem na dzień jaki stosowałam jako nocny, nie miał odpowiedniej specyfiki, by działać na moją cerę w taki sposób jaki bym chciała. Krem od cosnaturę, o którym Wam dziś piszę jest dość tłusty i działa w taki sposób w jaki oczekiwałam. Nawilża moją skórę i zostawia warstwę kremu na twarzy, która w czasie nocy spokojnie się wchłania, działając "leczniczo" na naszą skórę.
Już po tygodniu stosowania kremu, zauważyłam znaczną zmianę w nawilżeniu skóry, stała się ona bardziej promienna i odżywiona. Dodatkowo krem ten ma bardzo przyjemny zapach granatu, który przez jakiś czas utrzymuje się wraz z kremem na twarzy.
Krem używam po dokładnym demakijażu, przed samym położeniem się do łózka.



CYTRYNOWA PIANKA OCZYSZCZAJĄCA TWARZ



OPIS PRODUKTU
Pianka oczyszczająca do twarzy zawiera ekstrakty ze skórki cytryny i liści melisy pochodzących  z certyfikowanych upraw ekologicznych.  Delikatnie i skutecznie usuwa makijaż oraz zanieczyszczenia skóry. Dodatkowo usuwa martwy naskórek oraz nadmiar sebum. Pozostawia skórę oczyszczoną i świeżą. Stosowany podczas codziennej pielęgnacji, używany do skóry suchej i mieszanej.

PLUSY PRODUKTU

- naturalny zapach
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczna

Składniki, które sprawiają, że pianka ta ma właściwości antybakteryjne, antyseptyczne,
skutecznie łagodzi podrażnienia oraz przynosi ulgę zmęczonej skórze to: ekstrakt ze skórki  cytryny oraz ekstrakt z melisy lekarskiej.



MOJA OPINIA

Drugim produktem tak jak pisałam wyżej jest pianka do czyszczenia twarzy o zapachu cytrynowym.
Używam jej po codziennym demakijażu twarzy. Jakiś czas temu pisałam o produkcie, który używam do  demakijażu, z tego powodu, że produkt ten jest dość tłusty powyższa pianka idealnie nadaje się do ostatecznego oczyszczenia twarzy. Oczyszcza skórę  i pozostawia ją bardzo gładką. Produkt ten jest idealną bazą pod krem na noc z granatem. Te produkty z obecnej współpracy idealnie się dopełniają, wraz z produktem do demakijażu, którego recenzje znajdziecie TUTAJ.

poczta: ewelinafolek@gmail.com
instagram: INSTAGRAM
stronka na fb: Beauty&fit
snapchat: efolek_blog

7 komentarzy:

  1. Bardzo zainteresowała mnie ta cytrynowa pianki do twarzy, chętnie bym ją wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie są minusy? Ach zapomniałam że jak się dostaje kosmetyki za frykas to są same plusy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tej marki, ale zapowiada się bardzo ciekawie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie, ale z tego, co widzę, mają bardzo ciekawe produkty. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)
    Ciekawe produkty, zwłaszcza pianka.
    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)
    fajne produkty ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o tą firmę to ją uwielbiam, miałam z niej sporo kosmetyków i wszystkie są świetne ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/grzeczna-biaa-bluzeczka-oraz-krotka.html
    <

    OdpowiedzUsuń

#zapraszam do komentowania mojej pracy!
#jeśli blog się podoba daj OBS <3
#przyjmuję krytykę ale tylko tą uzasadnioną, hejty będą usuwane ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia