RECENZJA PŁYNNYCH POMADEK Z GOLDEN ROSE!

środa, 8 marca 2017


Na początku chciałabym Was zaprosić na mojego instagrama i kliknięcia OBSERWACJI, żeby być zawsze na bieżąco. Za niedługo właśnie na nim pojawi się bardzo ciekawy konkurs! <3
MÓJ INSTAGRAM ZAPRASZAM

Dziś przedstawiam Wam recenzję płynnych pomadek, które robią furorę. Są to pomadki z Golden Rose L.O.N.G.S.T.A.Y Liquid Matte Lipstick Kissproof. Jak już wiadomo są to matowe pomadki. Moim zdaniem są to najlepsze szminki jakie posiadam (a mam ich trochę). Z tej serii posiadam niestety na razie tylko dwa kolory. Numer 05 oraz 03, jak prezentują się kolory widać na zdjęciach.


Po nałożeniu pomadki na usta jest ona płynna, po czym powoli zamienia się na ustach w mat. Daje świetny efekt, matowych ust. Głównym powodem dla, którego uważam, że są to najlepsze pomadki to ich trwałość. I myślę, że każdy kto ma tą pomadkę się z tym zgodzi. Jeśli chodzi o nakładanie, to pokrywa usta bardzo dobrze, nie zostawia żadnych prześwitów, ani nic z tych rzeczy. Pędzel do nakładania, ma wygodny kształt i bez problemu można nim aplikować.


Oprócz tych wszystkich pozytywów, które dotychczas wymieniłam, to mają one jeszcze bardzo ładny, delikatny zapach. Jeśli chodzi jeszcze o ilość kosmetyku, to w takim "pudełeczku" jak widać na zdjęciach jest 5,5 ml. Są one naprawdę na bardzo długo, gdyż nie trzeba co chwilę poprawiać, bo ich trwałość jest genialna. Ja nawet jedząc i pijąc nie jestem w stanie ich zmyć z ust. Jedynie co to widać ich lekki ubytek od wewnątrz ust.


Cena tego produktu to dokładnie 19.90 na stoisku GR. Uważam, że jest to naprawdę świetna cena za tak genialny produkt.

OGÓLNA OCENA: 10/10


A Wy macie te pomadki? Czy może macie zamiar dopiero zakupić?


poczta: ewelinafolek@gmail.com
instagram: INSTAGRAM
stronka na fb: Beauty&fit
snapchat: efolek_blog

42 komentarze:

  1. Są genialne! Posiadam kilka, ostatnio udało mi się zamówić jedną z 5 nowych kolorków, cudowny NUDE :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne mają kolory :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Golden Rose uwielbiam. Miałam jakieś pomadki matowe i są genialne! tych płynnych jeszcze nie miałam, ale nie wiem czy bym sie zdecydowala, wole jednak matowe.
    ładne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jest tak dużo dobrych opinii o nich że aż chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie odcienie są cudowne, jednak o firmie GR w sumie nie mam zdania, bo miałam jedynie jeden lakier.
    Zaobserwowałam na Instagramie :)
    Miłego dnia kobiet! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna recenzja, takie lubie najbardziej! Krótko zwięźle i na temat :)
    Nigdy nie miałam tych pomadek, jedynie posiadam dwie pomadki w kredce Golden Rose i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Jak tylko przylecę do Polski napewno się na nie skuszę, ponieważ w Anglii nie mam możliwości zakupu tych pomadek :)

    + dodaje do obserwowanych :)
    Zachęcam również do obserwacji mojego bloga :)


    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam numerki 01, 11, 13 uwielbiam, świetne pomadki ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za nimi nie przepadam, a może trafiałam na jakieś felerne odcienie :/
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem posiadaczką 4 kolorów: 01,03,08 i słynnej 10 :)
    jestem ich fanką,chodź do 01 nie jestem przekonana,ponieważ inaczej wygląda w opakowaniu a inaczej na ustach :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych szminek, piękne kolory!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji jeszcze ich testować :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam tę czerwoną pomadkę, całkiem przyzwoicie się sprawdziła.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę je w końcu kupić! Są naprawdę świetne, a twoja recenzja tylko mnie w tym utwierdziła.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dwie, 03 i 10 (03 używam niemal codziennie, 10 rzadziej bo na ustach okazuje się fioletowa i wszyscy myślą, że mam sine usta i to w sumie jedyny minus). Muszę jeszcze dokupić właśnie 05 i podobała mi się jeszcze jedna (chyba), ale nie jestem pewna, która (być może to właśnie 05). W każdym razie, jak sama nazwa wskazuje (longstay) utrzymują się naprawdę długo, mój rekord to chyba 7h a w tym zjedzenie obiadu.

    Taka luźna sugestia na zakończenie: szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądają na ustach (zdjęcie można przecież wykadrować tak, by całej twarzy nie było, a same usta) - wzbogaciłoby to post. Pomyśl o tym na przyszłość. ;)

    Pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Posiadam trójeczkę i jestem w niej zakochana! Jak dla kogoś kto cały czas coś je to właśnie ta pomadka jest strzałem w dziesiątkę bo zostaje na ustach nawet po czwartym śniadaniu.

    dodaję do listy czytelniczej <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomadki :D
    Uwielbiam kosmetyki do ust :*

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba wypróbuję tych pomadek, bo ja mam trzy z jakiejś mniej znanej filmy i kolory bardzo ładne, nakładanie też wygodne, ale z trwałością dużo gorzej, a wiadomo, że bez sensu jest chodzenie do toalety co godzinę żeby poprawić usta haha
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie posiadam żadnej z nich ale bardzo fajna recenzja ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te pomadki. Mam nawet ten sam kolor co ty 03! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również bardzo lubie te pomadki. Chociaż sama ich nie posiadam. Niby przymierzałam się do ich zakupu, ale jakoś patrząc na moje doświadczenia z pomadkami nigdy ich nie używam, no, może od święta.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory :) Zastanawiam się dlaczego jeszcze nie kupiłam chociaż jednej :D koniecznie muszę nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz dokładnie te dwa kolory, które podobają mi się najbardziej :D 03 już mam, 05 mam zaplanowane kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju już chyba 100 blog na którym widzę te podmadki! :o Niedługo mo chyba z lodówki wyskoczą haha :D Może to znak, aby w końcu je kupić :)

    Pozdrawiam, Podkowaa

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam osoby, które uwielbiają pomadki z Golden Rose :) Niestety, jakoś mi nie po drodze, aby je kupić, ale chyba zrobię to jak najszybciej - zachęciłaś mnie. Fajny post :)

    https://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :) Używałam pomadek ale na moje usta to nie to, choć wiele sobie chwali wiec mkże to kwestia złej mojej pielęgnacji a nie samego produktu xd Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że się u Ciebie sprawdziły :) Osobiście z GR miałam jak na razie tylko lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam je ! Mam 03 i czerwoną. Trwałość jest rewelacyjna :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://shinyhaired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam zamiar dopiero zakupić. Ale słyszałam o nich bardzo wiele dobrych rzeczy. Chyba w końcu się skuszę. Tym bardziej, że mówisz, że ładnie pachną :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. O jeju, wszyscy mi te pomadki polecają! Już chyba rzeczywiście muszę sobie podobne kupić, bo pragnę ich normalnie całym serduchem! Aż chyba jutro się na zakupy wybiorę i zaszaleję na stoisku Golden Rose ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam jedną w swojej kolekcji jednak zdecydowanie wolę pomadki w kredce z Golden Rose. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszyscy polecają! Muszę w końcu kupić jedną na próbę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna recenzja ale niestety nie jestem fanką pomadek Golden Rose. Jakoś nie wpadly w mój gust.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne kolorki,uwielbiam je!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. własnie słyszałam że trwałość tej pomadki jest bardzo bardzo dobra. W końcu musze kiedys zakupić i samej sie przekonać

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super nareszcie!!! Doczekałam się recenzji tych pomadek :)
    Więc nie mam już wątpliwość ,że muszę je zamówić :)
    Obserwuję!!
    Mogłabyś poklikać w linki w poście?? Byłabym wdzięczna!!
    Robię konkurs może weźmiesz udział ??
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Już od długiego czasu planuję je kupić, świetne są.
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam i naprawdę polecam ! Tylko że ja ta pomadka dostałam na przecenie za 10 zl :) obserwuję i pozdrawiam !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem. Kurczę, muszę w końcu to zrobić haha :)

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy ich nie miałam. Mam na nie ochotę, ale nie mogę się zebrać do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  40. pomadki są świetne, miałam kiedys okazje testować i duzo sieo nich słyszy i czyta :)

    OdpowiedzUsuń

#zapraszam do komentowania mojej pracy!
#jeśli blog się podoba daj OBS <3
#przyjmuję krytykę ale tylko tą uzasadnioną, hejty będą usuwane ;)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia