ALL BLACK - STYLIZACJA #3

poniedziałek, 19 września 2016


Dzisiaj przedstawiam Wam stylizację gdzie króluje kolor czarny. Do obcisłych spodni dobrałam długą koszulkę z rozcięciami na boku, którą związałam z przodu w supeł.  Ponieważ było dość zimno ubrałam skórzaną kurtkę oraz dość gruby szary szal. Jako buty, wybrałam czarno złote superstary.  Dodatkami do całej stylizacji były złote kolczyki, złoty zegarek oraz okulary. Torebka, którą zaproponowałam do tego zestawu również komponuje się super. Dla mnie taka stylizacja jest najlepsza i właśnie tak czuję się komfortowo.



koszulka - NEW YORKER
spodnie- ZARA
kurtka - SECOND HAND
szal - MOHITO
buty - adidas
okulary - H&M
biżutria - NEW YORKER
torebka - SINSAY


poczta: eweliafolek@gmail.com
instagram: INSTAGRAM
stronka na fb: Beauty&fit
Czytaj dalej »

DOMOWY TRENING #POŚLADKÓW

poniedziałek, 12 września 2016


Jakiś czas temu na blogu pojawił się post z serii treningowej. Wcześniej był to domowy trening brzucha, a teraz będą to ćwiczenia na pośladki.
Jak widać by zrobić poniższy trening nie potrzeba siłowni, wystarczą domowe warunki. Można go również wykonać na świeżym powietrzu, tak jak zrobiłam to ja. To tego treningu wystarczy Wam tylko mata. Nie zajmie Wam on dużo czasu a efekty po jakimś czasie będą zauważalne.

1. UNOSZENIE BIODER!
Pierwsze zdjęcie to pozycja wyjściowa do ćwiczenia. Z pozycji leżącej z ugiętymi kolanami, unosimy w energiczny sposób biodra do góry, przytrzymujemy chwilę i opuszczamy.  
Powtórzenia: 3 serie po 15 razy (3x15) 


2. UNOSZENIE BIODER Z NOGĄ W GÓRZE!
Kolejne ćwiczenie jest podobne do pierwszego, różnica polega jednak na tym, że uniesienie bioder robimy z wyprostowaną nogą (tak jak na zdjęciu). Ćwiczenie robimy oczywiście na dwie nogi.
Powtórzenia: 3x10 (na nogę)


3. DESKA Z UNIESIENIEM NOGI!
Pozycja wyjściowa w tym ćwiczeniu to tak zwana deska lecz dodatkiem jest unoszenie energicznie nogi, tak jak widać to na zdjęciu. Ćwiczenie robimy na dwie nogi.
Powtórzenia: 3x10 (na nogę)


4. PRZYSIADY!
To ćwiczenie jest każdemu bardzo dobrze znane, nie ma tu nic skomplikowanego. Pamiętajcie jedynie o tym by kolana nie wychodziły poza palce przy przysiadzie.
Powtórzenia: 3x20

 

5. UNOSZENIE NOGI!
Pozycja wyjściowa jest taka jak na pierwszym zdjęciu. Następnie w takiej pozycji unosicie nogę do góry jak przedstawia drugie zdjęcie. Ćwiczenie robimy na dwie nogi.
Powtórzenia: 3x10 (na nogę)


6. UNOSZENIE NOGI W KLĘKU!
Pozycja wyjściowa to klęk podparty, następnie unosimy energicznie nogę do góry pod kątem 90 stopni. Wszystko tak jak przedstawiają zdjęcia. Ćwiczenie robimy na dwie nogi.
Powtórzenia: 3x20 (na nogę)


7. WYMACH NOGĄ W TYŁ!
Pozycją wyjściową jest wyprostowana sylwetka, następnie robimy energiczny wymach wyprostowaną nogą do tyłu. Ćwiczenie powtarzamy na dwie nogi.
Powtórzenia: 3x15 (na nogę)


8. WYMACH NOGĄ W BOK!
Pozycją wyjściową jest wyprostowana sylwetka a następnie robimy wymach wyprostowaną nogą w bok. Ćwiczenie robimy na dwie nogi.
Powtórzenia: 3x15 (na nogę)


Każde ćwiczenie zostało opisane. Uważam, że opis z połączeniem ze zdjęciami nie zostawia żadnego ćwiczenia nie jasnego. Nie zapominajcie o przerwach pomiędzy seriami, oraz o dokładaniu powtórzeń z treningu na trening! Ważną sprawą jest też picie wody podczas treningu, więc o tym również nie możecie zapomnieć. Powodzenia!

poczta: ewelinafolek@gmail.com
instagram: INSTAGRAM
stronka na fb: Beauty&fit
Czytaj dalej »

TEST KOSMETYKÓW #3

czwartek, 8 września 2016


Dziś przychodzę do Was z testem kosmetycznym #3. Tym razem produktem jest zmywacz do paznokci w chusteczkach, który kupiłam w biedronce. Chusteczki są z firmy BEBEAUTY. Zapach produktu to czarna porzeczka.
Plusy tego zmywaczu to:
- dodatek olejku migdałowego,
  ( podczas zmywania, olejek ten jest bardzo zauważalny. Nawilża ręce oraz działa odżywczo na paznokcie)
- witamina E,
- bez acetonu.
W jednym opakowaniu jest 6 sztuk chusteczek. Według producenta jedna chusteczka, starcza na 10 paznokci i po moim teście, stwierdzam, że to prawda!
Jedno takie opakowanie kosztuje 2 złote.
Na początku nie byłam przekonana do takiego rodzaju zmywacza, lecz zostałam miło zaskoczona, przez co zmieniłam podejście. Więc z czystym sumieniem mogę polecić takie chusteczki.
Oprócz skuteczności, myślę, że cena również przyciąga.




poczta: ewelinafolek@gmail.com
instagram: INSTAGRAM
stronka na fb: Beauty&fit
Czytaj dalej »

MOTYWACJA!?

niedziela, 4 września 2016


 Nieodłącznym elementem w życiu sportowca powinna być motywacja. Jak ją "zdobyć"? Ja mam dwa główne źródła motywacji.
Pierwszym z nich jest miłość. To ona daje mi najwięcej energii i chęci do tego by wyjść na trening.
Drugim moim sposobem do zmotywowania się jest literatura. A dokładniej cytaty, które znajduję w książkach. Czasami po prostu wchodzę na stronki na fb (Siłownia & motywacja, Motywujemy24.pl), by poczytać cytaty, które za każdym razem ogromnie mnie motywują!

Ulubione książki z cytatami, do których uwielbiam wracać:

 1. "Moja walka o każdy metr" Thomas Morgenstern
Ta książka jest  dawką porządnej motywacji. Ciężko znaleźć w niej dosadne cytaty, więc polecam przeczytać całą książkę. Historia Morgiego, może być dla wielu osób pomocą w przejściu przez kontuzję, bądź w powrocie do pełniej sprawności do swojego ulubionego sportu.

 "Bałem się przed każdym skokiem, ale mimo to skakałem. Kochałem to."

 "Siadam na stopniu i patrzę w kierunku progu skoczni. Co czuję? Strach? Nie! To pozytywne uczucie- cieszę się!"

"Czuję wiatr, który przemyka pod moim brzuchem i niesie mnie. Wyciągam szyję. Chcę lecieć daleko. Głowa pociąga za sobą ciało. Działa!"



2. "Pod presją- jak wytrzymałość psychiczna pomaga zwyciężyć" Jerzy Dudek, Paweł Habrat
Jest to książka w której również ciężko znaleźć, krótkie i dosadne cytaty. Ale przeczytana w całości tworzy naprawdę książkę, która jest idealna w dostarczeniu motywacji i w podniesieniu psychicznym. Również serdecznie polecam. I przytoczę na zachętę moją ulubioną historię z tej książki.

"5:0 - wyobrażacie to sobie?! Barcelona wygrała z nami 5:0. To był pogrom. W szatni po meczu panował totalny chaos. Jedni płakali, inni się kłócili, jeszcze inni patrzyli w podłogę. Wtedy do szatni wszedł Jose Mourinho. Wiedział, że jest bardzo źle. Spojrzał na nas i powiedział: - Wiem, że to was boli. Nawet bardzo. Być może, dla niektórych to największa porażka życia. Ale to dopiero początek. Oni teraz się cieszą, jakby zdobyli mistrzostwo, ale na razie wygrali tylko mecz. Do tytułu jeszcze daleka droga. Jutro robimy wolne, ale nie siedźcie w domach. Weźcie rodziny, dzieci, przyjaciół i idźcie do miasta. Niech ludzie zobaczą, że potraficie się z tym uporać. Być może, usłyszycie coś nie miłego, ale nie chowajcie się. Weźcie to na klatę. A później będziemy dalej walczyć o mistrzostwo. Pomyślałem sobie - kurczę, to ma sens. Chłopaki też spojrzeli na siebie i wiedziałem, że to zrobiło na nich wrażenie. Po tym pogromie podnieśliśmy się szybciej niż ktokolwiek myślał. Po raz kolejny zrozumiałem wtedy, jak ważna jest psychologia w sporcie. Jak dużo można zyskać albo stracić w głowie. I jakim fachowcem i psychologiem jest Mourihno. "


3. "Ronaldo obsesja doskonałości" Luca Caioli

"Lubię to, co robię, podoba mi się moje życie, jestem szczęśliwym człowiekiem"

"Wierzę w swoje umiejętności, zawsze taki byłem"

"Skoro Bóg nie zadowolił wszystkich, jak ja mam to osiągnąć"

"Kiedy idę na stadion albo na trening, jestem szczęśliwy, ponieważ uwielbiam grać w piłkę. To jest moja pasja i wielka frajda dla mnie."

"Robię to na co mam największą ochotę w życiu: gram w piłkę"



A na koniec przedstawiam Wam kilka cytatów, które należą do moich ulubionych:


poczta: ewelinafolek@gmail.com
instagram: INSTAGRAM
stronka na fb: Beauty&fit




Czytaj dalej »

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia