BEAUTY #WŁOSY

niedziela, 31 lipca 2016

Poniżej przedstawie Wam kilka sposobów jak sprawić by wasze włosy były piękne i zdrowe.
A dodatkowy plus tych sposobów to łatwo dostępność i przyzwoita cena produktów/sprzętów.

#1
Myj włosy szamponem, który nie wysusza skóry na Twojej głowie oraz jest tolerowany przez Twoje włosy. Po umyciu włosów szamponem użyj odżywki, efekt pięknych włosów będzie dużo lepszy.
Jak często myć włosy? Możesz nawet codziennie jeśli masz taką potrzebę, nie ma ku temu przeciwwskazań. Lecz nie pozostawiaj swoich włosów nie umytych dłużej niż dwa dni.
Jak dla mnie w roli szamponu i odżywki sprawdza się nowość od nivea na którą nie wydacie więcej niż 20 złotych (za oby dwie rzeczy).

 źródło: grafika Google

#2
Kolejnym preparatem, który zadba o Twoje włosy jest maseczka. Użycie jest proste a efekty potrafią zrobić duże wrażenie. Ja używam maseczek, które są przedstawione poniżej, gdyż sprawdziły się jak dla mnie najlepiej. Można też oczywiście kupić maseczki takie w saszetkach (jak do twarzy).
Koszt poniższego 200ml pudełka z avon to około 8 zł
.

 #3
Następnie jest to masażer do głowy, który pobudza cebulki włosów. Przez co włosy rosną szybciej a dzięki temu dodatkowo silniejsze. Dodatkowy plus masażera to uśmierzanie bólu głowy, gdyż rozładowuje całodzienne napięcie.
Koszt takiego masażera to około 10 złotych.


#4
Gumki tak zwane kabelki, tego chyba nikomu przedstawiać nie muszę. Jest to fantastyczna alternatywa gumki, nie plącze włosów oraz nie łamie ich. Skutki zamienienia zwykłych gumek na te "kabelki" są jak najbardziej pozytywne. 
Cena takich 3 gumek to około 5 złotych.

źródło: grafika Google


w razie pytań: ewelinafolek@gmail.com
instagram: INSTAGRAM
stronka na fb: Beauty&fit
Czytaj dalej »

ŚNIADANIE #1

sobota, 30 lipca 2016

 Pierwszy post  na blogu będzie ze strefy FIT. A mianowicie będzie dotyczył śniadania. Na początek przedstawiam Wam 2 przykładowe zestawy jakie możecie sobie zaserwować na dobry początek dnia!

Zestaw pierwszy:
60g ciemnego pieczywa, 100g chudej wędliny i do tego warzywa typu sałata, pomidor, rzodkiewka, ogórek, cebula
Ja osobiście robię to tak, że na kanapki daję sałatę oraz wędlinę. Jednego pomidora i ogórka kroje na talerz a trzy rzodkiewki daje osobno (luźno). Cebule jak ktoś chce może sobie dokroić bezpośrednio na kanapkę, ciężko by było zjeść ją osobno tak jak pomidora czy rzodkiewkę.


Zestaw drugi:
35g płatków owsianych 100g owoców (banan, borówki, nektarynka) 1/2 jogurtu naturalnego bądź w zamian mleko
W tym przypadku przygotowanie posiłku wygląda następująco, odważone płatki owsiane zalewam gorącą wodą, żeby je zakryło, miskę przykrywam talerzem i czekam aż napęcznieją. Następnie dodaję owoce i zalewam to jogurtem naturalnym. Można dodać trochę masła orzechowego albo samych orzechów.
Jak ktoś lubi płatki owsiane same (bez owoców) w tedy 40g z jogurtem naturalnym bądź mlekiem.


Są to bardzo proste i szybkie w przygotowaniu posiłki. Już niebawem przedstawię Wam kolejne dwie propozycje FIT śniadania.

w razie pytań: ewelinafolek@gmail.com
instagram: INSTAGRAM
Czytaj dalej »

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia